Wednesday, December 14, 2011

From a daughter to her beloved daddy.

Posted by | |

To my beloved papa,

Dari umur saya satu saat sehinggalah dah nak masuk 26 tahun, sikit pun saya tak kurang kasih sayang seorang ayah. So papa paling hebat di dunia ni.

Semakin saya meningkat dewasa saya sedar saya kuat membebel. Asal saya susah hati saya membebel. For sure bila rasa nak membebel saya cari papa dulu. Sebab papa akan dengar bebelan saya sampai habis and at the end you will give me lots of advice. Paling kurang pun mesti advice saya supaya saya sentiasa bersabar. But you know... because of this papa sangat cool.

Papa, walaupun papa di pantai timur dan saya di ibu kota, if anything happen to me or suddenly on that day i have like sad sad feelings, mesti suddenly papa akan sms saya cakap tadaa... papa dah dekat KL. Sometimes saya rasa papa macam ada magic. Dan magic papa buat saya happy. Therefore you are great!

I just want to let you know...You are always number one in my heart dan paling handsome di hati saya. Happy birthday yang ke-54 to my beloved papa. Semoga sentiasa sihat walafiat hendaknya, dimurahkan rezeki dan sihat tubuh badan. Sebagai anak saya doakan yang terbaik untuk kedua mama dan papa.

With love,

0 comments:

Post a Comment