Saturday, October 29, 2011

Healthy lifestyle?

Posted by | |

It is sooooo scary bila kena datang office on a weekend and duduk sorang-sorang. Sometimes mesti terfikir agak-agak ada tak hantu keluar dari filing room? Ada ke bunyi pelik-pelik ---->Ok stop it iera.. you just make yourself scared.

Phew~ semenjak dua menjak balik dari membuat lawatan tak rasmi ke Institut Jantung Negara, saya selalu terfikir tentang gaya hidup yang saya amalkan setiap hari. Walaupun berat 49KG dengan ketinggian mencecah 159CM tapi gaya hidup yang saya amalkan amatlah tidak sihat. Sayur pun tak makan... exercise pun malas (Last exercise setahun enam bulan yang lepas)... makan pun tak pernah complete tiga kali sehari.

Jadi!!! disebabkan mahu mempunyai jantung yang sihat dan cergas, saya tekad nak start jogging balik. Bukan setakat tu je.. siap register masuk marathon 12KM lagi(mode tak sedar diri. Marathon 3KM pun tak pernah complete apatah lagi 12KM).. Wish me luck for this!!! Dan... disebabkan nak paksa diri makan sayur, maka Subway telah menjadi destinasi wajib pilihan setiap minggu. Poket pun makin nipis sebab asyik makan Subway.

NAME:
xxxx
ID:
1269201110270337cf
CATEGORY:
MALAKOFF KL RUN 2011 / Women's Open 12KM / 16 - 99 / 12KM

0 comments:

Post a Comment