Sunday, December 5, 2010

Sesi tapisan 18SX

Posted by | |

Tahukah anda, setiap MMS yang dihantar into certain system akan ditapis. Apa yang perlu ditapis? Gambar berunsur ganas dan lucah akan ditapis sebelum di approve. Siapa tukang approve? Since saya salah seorang si tukang tapis, maka dengan free-free saya dapat melihat perbuatan manusia yang tidak bertamadun.



Segala gambar dan video dengan pose berkemban, seksi dan ganas akan direject. Fuhh~ Macam-macam aksi dan gaya saya lihat. Menarik? tertarik? tak ada maknanya. Nak hantar video berhantu? aishh~ kalau part nak check video ni yang lemah semangat. Mula-mula keluar ok je. Sekali at the end mulalah keluar segala macam hantu. grrr~ yang ini bikin wa terkejut.



Kalau sebelum sesi menapis dimulakan, otak sesuci murni. Makanya setelah proses penapisan, pasti otak menjadi kotor. Aisshhh~ Durjana pada manusia yang telah meninggalkan kekotoran pada otak.


Andai sebelum menapis hati sesuci bayi, fuhh~ lepas proses penapisan hati pasti banyak lubang. Berlubang sebab terkejut. manusia tanpa seurat benang. Baik lelaki mahupun perempuan. Pulak tu keluar species hantu yang bermacam ragam dan gaya. Adehh... buat diri ini terkesima. Speechless pun ada.

4 comments:

Aujinz said...

wahhhhh..
nasib baik tak suka ber MMS.. koh koh koh..

ierayahaya said...

@Aujinz Haih... itula.. why is it this peeps suka MMS benda bukan2.. hehe~

RasyidHamid said...

hahaha tapis mms ka??...

ierayahaya said...

@abdul rasyid..... yupe tapis MMS content la...

Post a Comment