Sunday, December 5, 2010

Aku sebiji epal hijau

Posted by | |


Walau aku ditemani teman-teman. Berbilang bangsa dan warna. Aku gembira. Tapi aku sedar, hidup perlu banyak pengorbanan. Dan hidup itu butuh pengertian. Aku lihat sekeliling....


Rupanya aku keseorangan. Tatkala aku perlukan teman, bukan semua hadir menemani. Kerana semua juga punya rencana. Maka duduklah aku keseorangan. Ditemani Allah yang maha esa.

Walaupun begitu, aku selaku epal hijau tak kisah. Sebab cik Iera dah malapkan temanku yang lain. Maka aku jualah yang paling terserlah!

p/s: Sebenarnya tengah nak upgrade photoshop skills. Main dengan black and white teknik. Hehe~ Maka terhasillah cerita epal hijau ini.

4 comments:

Aujinz said...

kasihan epal hijau kerana beliau keseora...

errr.. kesebijian..

macam pelik ja bunyik dia kan..

ierayahaya said...

@Aujinz yezza.. pity pity to epal hijau.. haha~

Unknown said...

huhu.. aku x reti langsung nk gune adobe ni.. ajar aku weyh..

ierayahaya said...

@Heidi Shafiq ehh heidi.. aku pun tak reti.. ni sume aku blaja sendiri through tenet.. mcm ni, lps ni klu aku published pape psl photoshop, aku letak link skali. nnt ko le tgk arr...

Post a Comment