Thursday, December 9, 2010

Saya kenang jasa mereka ini.

Posted by | |

Jangan marah, kalau tidak segala urat darah akan timbul di wajah anda. Mahukah anda punya rupa seperti dibawah?



Wahh,life is so hectic today. Meeting di KLCC. Berjumpa dengan client yang superb dari segi knowledge. Full with sense of humor. Lagak juga seperti seorang bapa. Sangat dihormati mungkin kerana usianya yang sudah hampir separuh abad. Selesai sahaja meeting saya sempat lagi window shopping dengan boss di KLCC. Ramai sungguh rakyat jelata yang suka melepak di KLCC. Hari ini tiada tension pada wajah. Mungkin kerana hari ini banyak bergurau senda bersama boss dan staff yang lain. Walaupun dihurung kesibukkan, kerja hari ini berjalan lancar dan sempurna.

Pagi tadi sempat juga ke Uni since my Uni ada organize ASEAN programming competition. Hajat di hati mahu berjumpa lecturer yang didatangkan khas dari tanah sahara Saudi. Sebenarnya bekas lecturer saya. Malangnya hajat tadi tidak kesampaian memandangkan saya kesuntukkan masa. Jadi barangkali esok ke Uni lagi untuk menunaikan hajat. Sempat juga bertegur sapa dengan rakan dari Singapore. Saya kenal rakan saya ini last two years dalam competition yang sama. Dari perkenalan, kami berhubung juga menerusi Facebook. Dan kedatangan dia itu saya sambut baik memandangkan dia ini banyak menolong saya menyelesaikan project coding during my final year project. Memandangkan dia disini sekejap dan nak shopping pun tak sempat, saya dahului dengan hadiah sebagai tanda terima kasih tak terhingga saya. Jasamu kukenang.

p/s: Weekend ini harus ke JOM HEBOH di Bukit Jalil. Harus pergi kerana ada tugas disana. Siapa nak ikut pergi jom heboh? Dan weekend ini juga harus bekerja. Harus lagi monitor websites MMS content.

2 comments:

Unknown said...

ada jom heboh ek??nak pegi la

ierayahaya said...

@E.d.Y ada weekend ni kat bukit jalil. jum arr pg..

Post a Comment