Monday, December 27, 2010

I wish....

Posted by | |

Sesekali melemparkan pandangan diluar tingkap kereta. Wahh... cantik sungguh KL di malam hari. Lampu bergemerlapan disana sini. Tapi secantik dan seindah ciptaan manusia itu masih tak dapat menandingi ciptaan yang maha Esa.

Hari ni lepas kerja terus gerak ke KLCC. Hehe~ Penat tapi since macam dah lama giler tak tengok movie, digagahkan juga diri ini. Meeting dengan my other siblings plus wahh... my future brother in law pun ada juga. Hikhikhik... kind of excited sebab this is the first time me and other siblings spent time together with him. Well... i can say that he is so cool. Friendly juga ya. My kakak is getting married by end of January next year and i just tumpang happy dekat diorang. Not to say that actually the whole family pun macam happy for her.

The reason of me being happy is because, saya tak pernah ada abang. i just ada kakak. unlike my other siblings, mereka ada abang. So to think that i'm going to have a brother pun dah cukup buat i happy sampai melompat-lompat. Papa cakap saya over excited. I siap told my mom and dad yang i wish by the end of next year saya akan ada seorang anak saudara. Actually saya sangat jealous dengan my other friends yang dah ada anak saudara. Ada yang dah ada berbelas or berpuluh-puluh anak saudara but me.... seorang pun tak ada lagi. Hikhikhik... papa just said... kalau ada rezeki adalah... Then i just said to my dad, kalau tak dapat anak saudara tak pe lah. But papa dan mama kena bagi saya adik. Muahahaha~ my mum said to me... "ingat beranak ni senang ke". Mau tak melenting my mum. Dah tua-tua ni saya pergi minta adik lagi.

p/s: Azam tahun baru saya buat masa ini is... saya harap saya dapat seorang anak saudara hujung tahun depan. Tapi kalau Allah s.w.t nak bagi my sister twin lagi saya suka. Hikhikhik....



0 comments:

Post a Comment