Saturday, December 25, 2010

Hadiah Christmas.

Posted by | |

Hello semua, first of all, i would like to wish dekat semua penganut kristian, "Merry Christmas and may this festival bring abundant joy and happiness in your life!".

Hehe~ pengalaman saya time Christmas... Oh ya, dulu bila family saya tinggal di Sabah, everytime Christmas, we will visit kawan papa. But, kawan papa tu akan sediakan dua side meja hidangan yang mana semua hidangan tu ditempah khas menggunakan khidmat catering Melayu. Since they know akan ada ramai kawan Melayu yang datang, so mereka hidangkan makanan yang halal sebagai tanda menghormati agama kita ni. And kawan papa tu tersangatlah baik. Hehe~ sebab everytime pergi rumah dia for sure we all akan dapat angpow.

Ooppss~ Duit kat atas ni bukan angpow dari kawan papa tu. But datang dari papa sendiri. Pagi ni papa gather semua siblings yang ada and he give me the money above sebagai hadiah yang saya dah berjaya menamatkan pengajian degree saya. Amboi, lewat betul papa bagi hadiah. Hehe~ Thanks papa. Oh ya, kira yang ni hadiah dari Santa papa. Haha~

p/s: Papa cakap Tomyam saya lulus. And kalau dapat hadiah macam ni, fuhh saya rela futher degree banyak kali. Hehe~

2 comments:

RasyidHamid said...

duet2!! ahaks

ierayahaya said...

@abdul rasyid: Hehe~ pagi hari dah murah rezeki. Syukur2..

Post a Comment