Sunday, November 7, 2010

Mari main masak-masak

Posted by | |

Huhu~ orang main masak-masak time zaman budak-budak. Tapi saya main masak-masak time dah zaman dewi remaja.. haha.. remaja lagi ke? ke dah wanita?

Whatever, sebenarnya, time tengah tunggu nak solat Asar, saya dapat panggilan dari satu private Uni. Asking me to attend diorang punya interview next Thursday. But the thing is, saya tak dapat datang interview tu since saya tak ada cuti. Kalau saya minta cuti pun memang confirm saya tak dapat sebab next Thursday sampai Sunday saya ada event dekat Times Square Hotel and KLCC. And I'm the one yang handle both of the event. So kalau nak minta cuti memang confirm saya tak akan dapat. Lagi pun memang policy company, kalau nak cuti kena apply a week before tarikh nak bercuti.

So i just minta postponed the interview session and they only said nanti diorang call balik. I really hope yang diorang akan contact me back since saya nak sangat attend that interview. Huh, kind of frust juga pasal benda ni.

Time tengah frust tu, saya dengar bunyi bising dekat dapur. apa benda yang my adik buat dekat dapur tu? haha~ rupanya dia tengah buat experiment Apam Kukus. Jadi ke apam kukus my adik tu? Haa~ please see the picture below okey...







Aahahaha~ Apam kukus tu tak jadi lansung. Nak makan pun kenyal semacam je. But good Job.. Haha~ Len kali try lagi.

2 comments:

Unknown said...

haha..xpe2..cuba lg

ierayahaya said...

haha edy.. that's y la. len kali cuba lg... hehe~

Post a Comment