Wednesday, April 18, 2012

Coretan.

Posted by | |

Dear bloggers,

Apa perasaan saat pertama kali bergelar makcik? Saya tidak sabar menanti saat diri bakal bergelar Makcik. Wish kakak all the best. i am very sure saat menanti kelahiran seorang bayi itu pasti sangat mendebarkan. Lately ni, bila melalui kedai barangan bayi, pasti akan singgah sebentar. Berkira-kira hendak menghadiahkan anak saudara yang bakal dilahirkan itu sesuatu tapi ahh... nanti dulu. Doakan kakak yang terbaik. Pastinya bonda dan ayahanda sangat teruja. Bakal bergelar datuk dan nenek.

Practice make perfect. Rasa macam makin berani. Dah tak takut bawa kereta ke tempat kerja. Sudah pandai pecut dan guna lane kanan. Ok yang ni kalau ayahanda tahu confirm kena sound. Tapi lane kiri banyak lori la. Lembab. Dah ke tiap kali perjalanan ke tempat kerja berjarak 23KM sehala. Kalau ikut lane kiri je mahu sejam perjalanan. Ikut lane kanan at least 30 minit aje.

Selalu punya perasaan tak tahu nak buat apa bila pulang ke rumah. Suddenly rasa nak ke office balik dan menyiapkan kerja yang tertangguh. Tapi to stay late at the office is not a good solution. Scary kot. Yang tinggal hanya vendor-vendor berkulit gelap. Plus, nak buat kerja pun dah malas. Sepanjang hari buat kerja without rest itu boleh membuat otak jadi makin sempit. Kesimpulannya at the end perasaan malas itu tetap ada. Harharhar...

regards,

1 comments:

Unknown said...

Please vote for Www.danielzaidi.com in MITBCA2012 : Malaysia International Tourism Photography/Art Blog

Vote for www.eqbalzack.com in DiGi WWWOW Awards 2012 : Blogger of The Year

Thanks guys for your helps...really appreciate it! LOVE U lah..:p

Post a Comment