Sunday, April 15, 2012

Sesat

Posted by | |

Dear bloggers?

Sometimes pernah tak terdetik disudut hati bahawa adakah kita ini sedang dalam kesesatan. Atau sebenarnya kita ini berada di jalan yang betul?

Seorang sahabat pernah berkata, cinta itu ibarat kelopak bunga. Ada masa kembang ada masa kuncup. Terpulang kepada manusia untuk menjaga bunga itu dengan baik. Seorang sahabat juga pernah berkata. Adakah cinta yang ada itu, sebuah cinta yang menyesatkan atau sebenarnya cinta yang diredhai? Another friends pula cakap... do not play with people heart or else people will hurt your feelings too. Belajarlah menghormati perasaan orang kerana disitu letaknya ketinggian budi pekerti. Jadi... pernahkah anda tersesat dalam bercinta? Bila dah sesat, what actually things that you learn from it?

Actually i'm not going to talk futher details pasal hati and what so ever. Actually... i just want you to know that saya sesat. Yeah, saya sesat setiap hari nak pergi kerja dan balik ke rumah. I don't memorize the route. I keep lost. But the thing is... i depend a lot dekat Navigator. Uwarghhh!!!! Saya memang jenis susah nak ingat jalan. Tak pe lah kalau sesat jalan. Jangan sesat dalam kehidupan.

regards,

2 comments:

Anonymous said...

sesat bercinta,balik ke pangkal jalan..
sesat jalan pon,balik ke pangkal jalan juga..

ierayahaya said...

Anonymous: asalkan tahu blk ke pangkal jalan.. haha~

Post a Comment