Thursday, January 5, 2012

Yoyo

Posted by | |

Benda paling menakutkan is money. Makin dikira makin rasa tak cukup. Last-last malas nak kira. Just bayar apa yang patut dan cepat-cepat close financial statement. Sometimes i always think, whenever my siblings asking for money, sometimes saya akan rasa alamak macam mana nak bagi. Nanti monthly budget lari. But this is one think yang saya cepat-cepat realize, kalau parent boleh tanggung berbelas anak why me, baru sorang minta terus rasa duit akan jadi tak cukup. Sebab tu saya rasa benda paling saya benci di dunia ni adalah duit. Sebab saya takut satu hari nanti saya bertuhankan duit. nauzubillah... Bila saya rasa berat hati, i just close my eyes and transfer the money.

Lately ni selalu ada perasaan tak tahu nak makan apa. Last-last end up balik rumah without eating anything. Punya banyak menu boleh dipilih i still tak tahu nak makan apa. Ni semua sebab rasa berat dah naik. Rasa berat badan macam yoyo kejap naik kejap turun.

Picture credit from Google.

Sometimes i always think ape arr... macam ni pun nak susah hati. Orang susah lagi kesian nak makan tapi tak ada sources. But me siap ada feelings takut nak makan. I guess this is me, selalu risau pandangan orang. cehh!!! marah kat diri sendiri.

regards,

0 comments:

Post a Comment