Wednesday, December 8, 2010

Tensi

Posted by | |

Arghhh... wa tensi di office.. hehe~ Dari pagi tadi asyik menghadap paper yang full with numbers. Owh i hate you numbers. Why is it that you always come to my life? Mau seksa saya kah? grrr~ Tahukah anda menghadap paper full with numbers itu bosan dan sangat tensi. Uhh kalau lama-lama macam ni boleh high blood pressure. So dangerous.

Orang kata tengok muka mak hari-hari dapat pahala. Ada orang cakap tengok muka boyfriend boleh release tension. Betul ke? Haha~ tanya sama hati korang semua. Betul ke salah? Tapi saya nak bagitau kat sini, menghadap paper full with numbers itu aihhh, darah boleh naik sampai ketahap kemuncak. Mungkin kalau terluka darah mengalir perlahan. Depends pada sedalam mana luka anda. Tapi ketika ini, kalau saya terluka sedikit, darah akan mengalir sederas mungkin. Ibarat air terjun jatuh mencurah-curah ke dasar air. Hehe~

Dari pagi menghadap numbers, aihh.. kini saya ingin mengalihkan fokus kepada photoshop. Sekurang-kurangnya enjoy juga bila buat pictures editing. Bila saya bermain dengan numbers, what i can only think is, agaknya macammana ya orang yang dah ambil course accounting masa di Uni dulu? Dan bagaimana agaknya life orang yang kerjanya asyik buat audit dan account?

4 comments:

Fuz said...

pandai flash kan?

ierayahaya said...

@Peminat Katie Holmes ehh x de la pandai.. still merangkak gak.. why?

Fuz said...

minat dengan flash jugak.
menarik.

ierayahaya said...

@Peminat Katie Holmes icic.. no wonder.. ehh klu de great skills tell me. huhu~

Post a Comment