Friday, December 3, 2010

Macammana agaknya kalau.....

Posted by | |

Sedang duduk berteleku, Sambil memandang kuku tangan yang semakin panjang minta dikerat, Saya terfikir... macam mana agaknya, kalau saya menjadi Angelina jolie? Bagaimanakah agaknya rupaku nanti. Glamour ke? Cantik ke?



Tadaa tadaa tadaa~ Owh begini rupanya cik Iera bila dah jadi Jolie. Hehehe~ awesome! Ahaha~ sebenarnya saya sedang belajar buat face swap menggunakan Photoshop CS3 application. Ingat nak ambil je muka somebody tapi bila fikir balik leceh. Nanti nak kena minta izin la itula inila. Tapi Angelina Jolie... saya pinjam kejap muka awak yang cantik ni ye. Saya nak buat experiment. Hehe~ Walaupun hasilnya kurang memuaskan, dan segala makeover face sudah ku cuba... but for beginners.. i think ok la ni kan? Ada sesiapa nak bagi saya pinjam muka untuk buat experiment face swap?

8 comments:

fifianggun said...

kenapa tak ambik lisa,,hehehe,,lagi comell,,,

RasyidHamid said...

hahaha cool..!

ierayahaya said...

@fifianggunhaah ek.. nape x ambil lisa.. hehe.. tak terfikir la pulak..

ierayahaya said...

@abdul rasyid..... is it cool? ahaha~ u r awesome la if like that..

Syafiq Rosli said...

hehe..nice

ierayahaya said...

@Syafiq Rosli thanks! hehe~

Aujinz said...

ambik muka saya jer laaa..
err.. boleh ker?


karang jadik Aujinz Joling lak kang

ierayahaya said...

@Aujinz ehh..bole2.. nnt bole wat make over experiment and face swap lg..

Post a Comment