Saturday, November 6, 2010

Tak kenal maka tak cinta

Posted by | |

Orang kata, tak kenal maka tak cinta. Tapi bila dah kenal macam CELAKA! atau... dah kenal akan taat dan setia... uishhh.. ni entry nak mengutuk orang ke? haha~

Ini bukan entry nak mengutuk orang apatah lagi nak bermadah berhelah.. hehe~ Ingat tak pasal previous entry saya? Ada satu part yang saya kena siang ikan sampai almost 2 hours. Sebenarnya time tu saya siang je semua ikan-ikan tu. Tapi... hehe~ saya tak tahu pun apa nama penuh hatta nick name ikan-ikan tu.

Since yesterday lepas dah puas melalak dekat Red Box, saya masuk pasar raya. Saja round-round. Ada nak dekat 30 min saya berdiri kat tempat bahagian basah. Cuba teka apa saya buat? hehe~ Menghafal nama-nama dan rupa ikan-ikan. So, rupanya hari tu saya dah siang ikan bawal hitam, cencaru dengan ikan selar kuning.

0 comments:

Post a Comment