Monday, November 15, 2010

How to be a productive Muslims

Posted by | |

Hai u olz, hari ni saya super duper sleepy. Rasa malam tadi macam dah ter over dos tido. Sekarang ni, before saya menjejak kaki masuk ke dalam office, pasti saya akan menerima panggilan dari client asking me to help this and that. Tak pun saya akan dapat message from my boss regarding task yang saya perlu siapkan.

So today task is to make a research pasal GSM modem.Uhh, buat research ni boring. Ke korang semua suka buat research? Selalunya kalau saya buat research, sejam pertama i will focus betul-betul on that topic. Hehe, but lepas tu, i will do research pasal benda lain pula. Kadang-kadang kalau dah bosan i will end up dengan FB. Yeke kadang-kadang? Tengah syok layan Fb, saya terpandang satu video menarik. It's about productivity. Ha... bukan sebarang topic ye. This is about how to be productive muslims.

Al maklumlah, saya ni kan x productive lansung. Contohnya macam sekarang ni, orang suruh saya buat kerja tapi saya menaip dekat blog.. hehe.


Productive Muslim Promo from Qa'ed Tung on Vimeo.



Lepas ushar video ni, saya terus Minta tolong dekat MR. Google. Apa lagi, nak tahu details pasal benda ni la.

HOW TO USE THE TASK-IN-ATOR


Ha, nak tahu details pasal ni? boleh visit link ni ye.. http://www.productivemuslim.com/the-taskinator/


Kalau ikut task ni, saya buat setakat no. 1-5 ngan no.7 je. Yang lain fail lagi. Anda pula bagaimana? Tengah-tengah buat research, boss datang bagi benda kat bawah ni...

Hehe~ semalam baru je tanya ada siapa-siapa nak bagi hadiah lagi ke. Tup tap tup tap, hari ni dapat satu. Big boss yang bagi you. Terima kasih daun keladi. Lain kali bagi lagi. Hehe~

0 comments:

Post a Comment