Monday, October 18, 2010

Suka+Sedih

Posted by | |

Bila saya suka?

1) Bila ada photography session bersama rakan-rakan. Sebab saya suka orang capture gambar saya. Saya akan rasa super duper happy and excited didepan camera. Macam-macam aksi saya buat. Budget model tp model plastik yang tak cukup criteria... haha~
2) Men FB. I'll start my day dengan Facebook. Tiap pagi bila sampai office, saya akan on lappy and check my FB. Then baru pergi ke pantry and buat air. Then i'll do my job. Yupe... saya sangat gemarkan FB.
3) Rendang. Yupe... this is my favorite dish. Everytime raya saya akan cari ini dulu.. Raya saya tidak lengkap without MR. Rendang.
4) Kawan. Saya sangat suka kawan-kawan saya. Sebab saya belajar banyak benda dengan mereka. Life, Happiness, Sadness, and etc. They always with me no matter what happen.

Bila saya sedih...

1) Google. Iye saya mengoogle tentang perasaan. Sometimes saya tak tahu adakah perbuatan saya betul atau tidak. jadi saya Google. Kadang-kadang bila sedih saya akan google pasal sabar, sedih dalam islam dan bermacam-macam persoalan pasal perasaan menggunakan Google. Menakjubkan kerana saya dapat sedikit jawapan melalui Mr. Google. Thanks for giving me the answer.
2) I like to cry. Sebab lepas nangis saya akan lega sedikit. Bila dah lega saya akan dapat berfikir dengan baik.
3) Saya mengadu. Ada benda yang buat saya sedih. Jadi saya mengadu dalam solat saya. Sebab saya tak dapat cerita dengan manusia. Jadi saya cerita pada Allah. Sebab Allah jaga aib saya.

What did you do when you're sad and what makes you happy?

2 comments:

atie said...

~masih lg rutin praktikal~~hahaha~

PutraRocker said...

sabar dan ikhlas pasti hasilnuya manis..wooot3 o_O

Post a Comment